Translate

İzleyicilere siz de katılın!...

Sayfalar

28 Eylül 2010 Salı

Hayattan Öğrendiklerim

berna  mujde bernamujde
HAYATTAN SUNLARI OGRENDIM..YA SIZ??

berna  mujde bernamujde
Geniş ve rahat olmayı öğrendim… Ölümün dışında hiç bir şey göründüğü kadar önemli ve acil değil…

berna  mujde bernamujde
Coşkulu ve neşeli olmadığım zaman, bunun hiç kimsenin suçu olmadığını ve gülümsemem gerektiğini öğrendim…


berna  mujde bernamujde
Cesur olmayı; değilsem bile öyle davranmayı öğrendim… Nasıl olsa, aradaki farkı kimse anlamıyor…

bernamujde
”Affetmek ve Unutmak“… Eğer güçlüysen başarabildiğini ve kin tutmanın beni rahatsız ettiğini öğrendim…
berna  mujde bernamujde
Nerede ve ne şartlarda olursa olsun, yaşadığım yeri güzelleştirmeyi öğrendim

bernamujde
Sürekli “BEN DÜRÜSTÜM, BEN DOĞRUYU SÖYLÜYORUM, SEN FARKLISIN” diyenlerden kuşkulanmayı öğrendim!

bernamujde
Bugünkü her üzüntümün ve her acımın, benim yarınki mutluluğumuhazırladığını öğrendim

bernamujde
”Kaybedecek neyim var?” demek yerine , yaşadığım her şeyde “kazanacak çok şeyim var!” demeyi öğrendim


berna  mujde bernamujde En önemlisi de, kendime gülmeyi, kendimle eğlenmeyi, kendimi sevmeyi öğrendim.  
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder