Translate

İzleyicilere siz de katılın!...

Sayfalar

17 Ekim 2011 Pazartesi

Twitter da Sigara zammı konuşuldu 2

okan bayulgen
Sigara zammı ile ilgili: Ben tütün sarıyorum. İyi tütün, iyi kağıt ve filtre.Eş dost getiriyor işte. Bizim çocuklar da sarar bana. Kralım ya
 
J.S.G.
Sigara zammindan once biraktigim iyi oldu sigarayi. Simdi isiniz gucunuz yoksa yeni sigara fiyatina alisin :)
 
Selim Çiprut ®™
Sigara zamlarını protesto etmek için sigaraya başladım...MAL'tepeyle başladım ki mesaj doğru yere gitsin,sonra Pal MALL'a geçecem...
 
Hasan Rua Demiroğlu
Sigara zamlarının ilk etkisi: bugün evden işe gelene kadar en az 5 tane kaçak sigara tezgahı gördüm. Her zam kendi kaçakçısını yaratır.
 
Naim Dilmener
Trilyon olsa da icerim.Calar icerim. RT ben sigara içimiyorum da, bi paket sigaraya günde 10 lira verilir mi yahu!
 
MüL@YiM PeRT ツ
Artan sigara fiyatlarından sonra BİM'in yeni sigara markası büyük ilgi görüyor: Lee'Cigarette
 
 

Twitter Retweet ilginç içerik - Twitter Aforizmaları Twitter Gündemi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder