Translate

İzleyicilere siz de katılın!...

Sayfalar

26 Kasım 2011 Cumartesi

Nihat Doğan'ın Twitter'a girmesinden sonra yapılan yorumlar

Nihat Doğan'ın Twitter'a girmesinden sonra yapılan yorumlar ünlü sanatçıyı kızdıracak cinsten.




İşte Twitter'dan yapılan bazı yorumlar...
Nihat Doğan twitter'da hesap açtı.. ya hep birlikte ölü taklidi yapalım ya da ben uçak benzini içerek intihar etmeye gidiyorum.
Nihat Doğan twitter hesabı açmış. bizim artık burayı terketme zamanımız gelmiş anlaşılan...
Nihat Doğan twitter'a girmiş. Hemen takibe alın bence, yoksa takipçi sayısını arttırmak için soyunabilir, tehlikenin farkında mısınız?
Twitter'a üye olan Nihat Doğan bombayı patlattı: "Senin tweetin benim tweetimin önünde retweet çeker unfollow ister
Nihat doğan da artık twitter da: Lütfen hemen takip edip takipçi sayısını çoğaltalım da.. Soyunmaya kalkmasın..bu kadarını kaldıramayız...
İtler istiyor diye atlar ölmez!" Büyük Türk Düşünürü Nihat Doğan
Nihat Doğan'ın bir konuyu anlatmak için konuyla alakasız kurduğu cümlelerin Dünyanın etrafını tam 83 kere dolaşabileceğini biliyor muydunuz?
Nihat Doğan ölü insanları görüyor olabilir.. kendisinden sürekli 'biz' deyu bahsediyor. korkuyorum.
Nihat Doğan'a "niye kendinden biz diye bahsediyorsun" dediler, "Allah da kendine biz diyor" dedi. Adamın vizyonu geniş, hedefi büyük.
İnşallah nihat doğan soyunmaz. o saksıyı tutar başına koyar falan mazallah.
Hilal Cebeci'ye tamam dedik, Esra Ceyda'ya tamam dedik. Ama Doğuş'a da tamam dersek Nihat Doğan'ın yapabileceklerinden korkuyorum.
Nihat doğan twitter açmışş!! neyse bir kaç aydır burda olmak güzeldiii hadii herkesee güle güle :D
Bence Nihat Doğan, Hilal Cebeci ve Doğuş'a özel Twitter uygulaması oluşturalım. Birbirlerine gösterip dursunlar. Böylece bizde korunuruz.
Nihat doğan twitter hesabı açmış ilk tweet i: 'Burası twitter burda şaka yok herşey gerçek' olursa: tweetler inizi toplayın kapatıp gidelim
Nihat Doğan twitter hesabı açmış. Ondan RT yapanları direkt olarak bloklayacağımı bildirmeyi bir borç bilirim efendim. arz ederim.....
Nihat Doğan'ın twitter hesabı açmasına mı yanayım yoksa bir-iki saatte 8 bin takipçi bulmasına mı bilemedim?
Hep beraber twitter duası edelim doğuş yerine nihat doğan da olabilirdi!

Twitter Retweet ilginç içerik - Twitter Aforizmaları Twitter Gündemi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder