Translate

İzleyicilere siz de katılın!...

Sayfalar

29 Şubat 2012 Çarşamba

Nihat Doğan Özgün Sözleri (Alıntı, çalıntı yok!..)

Nihat Doğan bir söz söylediğinde neden güler insanlar anlamadım. Ortada fıkra yok, komik bir laf yok 'kih,kih/kah,kah) Sorsan, onlarda bilmez neden güldüğünü.. Ama son derece sinir bozucu bir durum. 
Son Okan Bayülgen programında Nihat Doğan'ın yanında oturan bayana yakın olsam elimin tersiyle çarpmak isterdim.. yapmazdım tabii:)) şiddet yok!.. Dönüp, 'gülünecek ne var, anlatır mısın?' sormak isterdim.. Burda izlerken, ağzımdan
çıkanları tekrarlamazdım tabii Küfür ayıp!:)) Anlatamaz, yine sırıtırdı.. Çünkü gülenler neden güldüğünü bilmiyorlar..
Nihat hiç istifini bozmuyor,  alınmıyor, kızmıyor, küsmüyor devam ediyor.. Bazen farkedemediğini düşünüyor insan.. Bu yaklaşımları, sürekli uzaktan selamlayan bir derviş olabilir mi insan?..
Nihat Doğan'ı desteklemek,  kikirdemeden sözleri üzerine onla söyleşiye devam etmek kendisini 'entel' olarak niteleyen insana zor geliyor. Sadece 'görünmek' isteyen özentili insanlar. Siz gerçek entellektüelleri farkedemezsiniz ama onlar sizdeki çelişkileri, asıl komik durumu görürler.

İnsan okumalı, araştırmalı,öğrenmeli..
Bu güzel de,  bunlarla 'aydın kişi' olunmuyor. Hazır bilgileri sünger gibi emip, arada bir çıkarıp ahkam kesilmemeli. İnsanın, içindeki birikimle harmanladığı kalbinden ve beyninden çıkan kendi sözleri olmalı..
 Seda Pekgöz

Nihat doğan'ın Twittera en son yazdığı bir kaç twit
 
Lafa gelince esersiniz,icraata gelince pamuk şekersiniz...ND


Twitter Retweet ilginç içerik - Twitter Aforizmaları Twitter Gündemi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder