Translate

İzleyicilere siz de katılın!...

Sayfalar

6 Ocak 2016 Çarşamba

❤️SeSSiz❤️ Twitter Retweet ilginç içerik - Twitter Aforizmaları Twitter Gündemi


Tweetler

  1. ''Allah size bir yüz vermiş; bir tanede siz eklemeyin.''
  2. Favlarinizi niye cektiydiniz gurbanlar size soruyorum sizlere kötülügüm mü vardi..?
  3. Edebim musait olsaydı s.demirtaşa dünyada nekadar küfür varsa yapardım
  4. Dostum hayat nasıl gidiyor iye soruyorlarya hayatmı varki gidelim diyemiyorum işte

  5. Rahatsız oluyorsan takip etmeyeceksin bu kadar net.. 😞
  6. Hersey yuzeysel..
  7. ölüm aklıma gelince elim ayağım tutmuyor iyimi
  8. Uzaklar hep yakın gelir insana...
  9. "Hangi söz yeter hâlimi beyâna; H i ç yazayım, sen anla."
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  10. İçim tek kelimeyle
  11. Sabır... Katrandan bir karanlık... Sabır... İyi gelir cana da.. Canı yoran sabırsızlık!!!
  12. Tartışamadan,münakaşadan haklı olsanız dahi Allah için uzak durun.Bu konuda, Kuran Ve Sünnetten delil çoktur.Selametle hayırlı geceler...
  13. Hayat Üstad sensin neyin dogru neyin yanlisini biliyorsun..!
  14. Bu aralar Kardeşimi çok özlüyorum çok bazı acılar sonsuza kadar...
  15. Ha bu Karedenezlu gibi cikarmi dünyaya da...!
  16. Eğer ki bu doğum günü kutlaması ise benim yıllardır yaşadığım ne? 🤔
  17. Bi anlayanı olmalı insanın....
  18.   Retweetledi
  19. Bazen....... Hissettiklerini yudumlar istediklerini kelimelerle tanımlamak istersin../
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı
  20. Gözlerim kapanıyor sabaha sende açılmak üzre,karanlık bekliyor açmış kollarını sen yerine, elbet bir gün uyur sana kalkamazsam sende gittim,
  21. Off off
  22. Kapa gözlerini MaViM AşK olup geleceğim Rüyalarına...
  23. Allahım gözüyle sevene değil.. Gönlüyle sevene sevdir bizi...✅
  24. Ya olum sen nasıl bi öküzsun daha bir lady ile nasıl konuşulacağını bilmiyorsun yıkıl şuradan densiz...
  25.   Retweetledi
    "Bize Allah'tan korkmayı öğrettiler, kulundan değil.."
  26. Omzumda çile yükü.. yıkılmadan yaşıyorum.. Bunca acı dertler.. Üzerimden eksilmiyor... Merhametsiz.. bu Çile'ler...
  27. Haklı olduğu halde tartışmayı terk edene Allah, cennetin ortasında bir köşk ihsan eder (Tirmizi)
  28. Aylardan Ocak olsada farketmez, dinlemek lazım bu Eylül akşamında parçasını...
  29. Yıldız Tilbe-Çok Zor/ Bekledim, özledim, küstüm, barıştım Kalbim hep seninleydi...

Twitter Retweet ilginç içerik - Twitter Aforizmaları Twitter Gündemi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder