Translate

İzleyicilere siz de katılın!...

Sayfalar

15 Şubat 2016 Pazartesi

Twitter Bio Sözleri

Evlâ Leke Fe Evlâ (Kırdığın Yerden Kırılacaksın.)
Bir erkekle mutlu olmak istiyorsan onu anla, sevmesen de olur. Bir kadınla mutlu olmak istiyorsan onu sev, anlamasan da olur.
Tek bir bedduam var; sarıldığın her insanda beni hatırla…
Ne halim varsa görmekle meşgulüm. Ayran içerim, pizza yerim. Bir de Nutella benim her şeyim…
Dürüstlük pahalı bir mülktür, ucuz insanlarda bulunmaz.
Arza hacet yok halim sana ayandır… Dile gerek yok, sessizliğim sana beyandır… Söze lüzum yok,
susuşum sana kelamdır… Kelama ihtiyaç yok, aşk sana figandır…
ب de nokta olmak varken ج ‘in karnına asılmak niye.
1982 doğumlu, mükemmel bir eşe, ortancası felaket olan üç kıza ve sürekli gülümseyen bir yüze sahibim…
Dünyada yapılacak onca hata varken aynı hatayı tekrarlayıp duran bir âdemoğlu…
Aslında çizen bayan, çoğu zaman gülen bayan, sıklıkla ağlayan bayan, yer yer sıkılan bayan, ara sıra depresif bayan, İstanbul’a aşık bayan, nutellaya ölen bayan, hepinzi seven bayan :)

Hayatınız kötü bir yola girmişse unutmayın; direksiyondaki sizsiniz…
YAPILIŞI: Ses en şımarık haline inceltilir, kafa sağa sola hecelerce çevrilir. SÖYLENİŞİ: Twitter’ı sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum…
Tarihte erkeklere söylenmiş en büyük yalan,lan sana kız mı yok…
Hayattaki asıl önemli şey istediğini almak değildir, aldıktan sonra onu hala istemektir.
Oluruna bırakırım, olmadı bırakırım.
Ayrılıktan sonra, kalbini bir müddet ilişkiye kapatmak; Yalnızlığı değil, asilliği gösterir.
Neden sancılar eksik olmaz,iyi insanların yüreğinden?
Tavada panik baklava hamuru -Homeostazimi arıyorum, yarışmaya mutfaktan katılıyorum… -Bravo salak.

Zeki, çevik ve ahlaksızım ama tabi ki bir Alex değilim.
Aradığı zaman uyuyormuş gibi rol yaptıklarımız var. Bir de uyurken aradığında ‘uyumuyordum konuşabiliriz’ dediklerimiz.
Ve bazen de; seninle konuşmak iyi geldi, diyebileceğin birisi olmalı.
Ah benim sevdasında bencil ama yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel darmaduman ediyorsun beni.
Tarih öğretmenlerine verilen kontenjan artık artsın diye sürünen öğretmen…
Sabah ne giyeceğini kara kara düşünüp cinnet geçirirken, önündeki 15 senenin planını kafasında hazır tutan kişiye ‘kadın’ denir.
Ailesiyle vakit geçirmeyen bir erkek asla gerçek bir erkek olamaz…
Atanamayan, atanamadığı için evlenemeyen, ömür boyu nişanlı kalmak isteme
yen bir edebiyat öğretmeni :)
Anlamayacaklara anlatma sakın bilebileceğin en güzel şeyleri.
Söyle nasıl yaşayayım ben seni. Ya anlat bana kendini, ya her defasında takma bana çelmeni! Hadi uzat bana ellerini…
Ben de Teşvikiye’den kaldırılmak istiyorum…
Konuştuğum kadar susmayı da öğrenirsem belki çekilebilir biri olabilirim…
Ben dindar bir çocuktum su tabancamın içine hep zemzem koyardım. Şimdiler de ise İstanbul Üniversitesi Türk Dili Edebiyatı öğrencisiyim tabancamda da sözcükler var.
Gökte ararken yerde bulduğum olmadı hiç. Ama yerde bulup da göklere çıkarmışlığım çoktur. –
Alelade bir kız çocuğu! Melek yüzlü(!) şeytan… Aslında tipik bir ‘Oğlak’ kızı. Ha! Bir’ de ÖSYM’den nefret ediyor…
Twitter’ı yeni açtım ve tüm ezikliğimle karşınızdayım…
Otuz sene saatim işlemiş ben durmuşum, gökyüzümden habersiz uçurtma uçurmuşum… Bu beni özetlemeye yetiyor. Başka bir şey söylemeye gerek yok…
Gönül kazanmanın, gönülde taht kurmanın yolu; gösterişsiz pazarlıksız güler yüzdür…
Bulutlar diyorum. Onlar varken, insanın en üstün olduğunu iddia etmesi saçma. Büyüyünce bulut olmak istiyorum. Odamın penceresi küçük prensin yıldızına bakıyor.
Bazen yoğurdu siz yaparsınız, kaymağını başkası yer… Kaymağımıza göz koyanlara lanet okuyan kız çocuğu…
Altmış ikiden tavşan yapmayı, matematik problemi zanneden bir çocuğun çaresizliğine benziyor yaşadıklarım.
16 yaşındayım, yaşamaktan sıkılmayıp kendini yakmazsam; 60-65 yaşlarında ölmeyi düşünüyorum…
Biz her şeye, esirgeyen ve bağışlayan, çokça esirgeyen ve çokça bağışlayan, hep esirgeyen ve hep bağışlayan Rabbin adıyla başlayan adamlarız…
Uluslararası sinir mühendisi…
Tatilini; odasını boyayarak, markete giderek, kola şişesine su doldurup buzluğa atarak ve ara sıra evinin penceresinden güneşlenerek geçiren adam.
Dünya kamuoyu tarafından kaygıyla izlenilen adam…
Diyorlar; Bir yanı sarp bir uçurum, bir yanı çılgın dağ doruğu. Böyle Olmasam ben, nasıl korurum içimdeki çocuğu? Bir yanım çılgın nar ağacı, bir yanım buz sarayı.
Hayatımın sonuna kadar cnbc-e ve discovery channel izleyebilirim. Oyunlara karşı ilgili biriyim.
Ufak bir çabayla olmak istediğimiz kişi olabiliriz, ama gerçekte olduğumuz kişi olabilmek büyük bir çaba gerektiriyor.
Evin başı erkektir, tamam ama kadın da boynudur.Unutma, boyun ne tarafa isterse, baş o tarafa döner.

Twitter Retweet ilginç içerik - Twitter Aforizmaları Twitter Gündemi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder