Translate

İzleyicilere siz de katılın!...

Sayfalar

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Tuğba Ekinci Emek Hırsızlığına Sosyal Medya'dan Tepki yağdı!..

 Tuğba Ekinci genç sanatçıyı şok etti!



Gülümseyen Anneler fotoğraf çalışmasında tüm emek ve çalışmalarının yok sayılması genç sanatçı Karay Özkan'ı şaşırttığı gibi bir açıklama yapmaya mecbur bırakmıştır.


Haluk Bey dün gece programda büyük bir dikkatle farkındasınızdır tugba E. fotoğrafları ben çektim dedi...! Susmayın....

 
Karay OZKAN Bizim resmi fotoğraf sanatçımızdır ve Yayınladığınız fotoğraflar Karay Özkan'a aittir


Sant yaşamı boyunca kimsenin üstüne çıkmaya çalışmayan sanatçılarımızın basamak yapılmya çalışılması ne gariptir

Arslan GÜVEN / Mansetport.com
Tuğba Ekinci emek hırsızlığı mı yapıyor?
Genç fotoğraf sanatçısı Karay Özkan'ın konuyla ilgili yaptığı açıklama şöyledir;
12 Mayıs gecesi Okan Bayülgen'in programından sonra; sosyal medya ve kamuoyunda tartışılmaya başlanılan; şahsıma ve Türkiye'nin seçkin kompozitörü ve sanatçısı Haluk Özkan'ın da ismi de istemediğimiz bir tartışma platformuna çekilmek istenmektedir.

Konunun asıl muhatabı ve bileni olarak siz değerli basin mensuplarına ve kamuoyuna Tuğba Ekinci'nin çektiği iddia edilen ''Gülümseyen Anneler' başlıklı fotoğraf çekim çalışması hakkında açıklama yapma gereğini duyuyorum.
Tuğba Ekinci projesi olan Gülümseyen Anneler fotoğraf çalışması için Tuğba Ekinci benimle bağlantı kurmuştur. Çekilecek Fotoğraf ve konsept konusundaki çalışmamızı yaptıktan sonra 13 Nisan da çekim için Estetica Sağlık merkezinde Tuğba Ekinci yönetmenliğinde 3,4 saatlik fotoğraf çalışmamı gerçekleştirdim.
Benim açımdan da farklı ve öğretici sosyal bir çalışma oldu. Çektiğim fotoğrafların Photoshop çalışmasını 3 günde tamamlayarak Tuğba ekinciye Tiff formatında teslim ettim.
Benim hiç bir şekilde para almadan yaptığım bu sosyal çalışmada anılacak sıfatım fotoğraf sanatçısıdır.
Tuğba Ekinci'nin kendi fotoğraf çalışmam diye sergi açmasını ve basın açıklaması yapma girişimini siz değerli basın mensuplarının ve kamuoyunun dikkatine sunarım.
Bu basın açıklamam da ki asli niyetim hiçbir zaman kişileri suçlamak ya da zan altında bırakmak, prim yapmak amacı taşımamaktadır.
Sadece yaptığım işe ve daha basamaklarının başında olduğum fotoğraf sanatına duyduğum saygıdandır. Ve Sanatçı bir babanın oğlu olduğum için sanatın, sanatçının ve emeğin değerini bildiğim için; bu açıklamayı yapma gereği duyuyorum.
Siz değerli basın mensuplarına ve kamuoyuna duyurulur.
Karay ÖZKAN





Magazin : Tuğba Ekinci genç sanatçıyı şok etti!

Twitter Retweet ilginç içerik - Twitter Aforizmaları Twitter Gündemi

--

 
Tuğba Ekinci nin Okanın prog.ında 'ben çektim' dediği fotoğrafları kim çekmiş araştır. ==>

Tuğba Ekinci Denklanşöre basmadan fotoğraf çekmeyi başara biliyormuş:))

 
Tuğba Ekinci göğüde yaratsım dese önemli değil de.. Emek hırsızlığına sessiz kalanlar can yakıyor.


Tuğba Ekinci genç sanatçıyı şok etti!


Haluk Özkan'dan anlayana kısa not:

 
SEVGİLİ Programı bugün izleme olanağım oldu. Sizin açınızdan da keyifli olmamış yaşananlar.Konu Oğlum KARAY değil aslında..!

 
Kendine ait olmayana sahiplenme mantığı.Hayata baktığımız yerden sanatlarımızı yapmaya devam etmekte fayda var.Teşekkürler.

------ Okan Bayülgen'den ses yok!.. Ve Haluk özkan'dan gelen olgunluk

Susmak bazen en büyük tepki yada eleştiridir. Okan birikimli insandır bunu unutmamak lazım.

Bu da sözün gittiği yere!..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder