Twitter, Türk kullanıcıların 14 Şubat Sevgililer Günü ile ilgili hareketlerini içeren istatistikler yayınladı. İstatistikler, önümüzdeki Pazar gününün Türkiye’de nasıl geçeceğine dair sinyaller veriyor.
Alexa istatistiklerine göre, Türkiye’de en çok tercih edilen altıncı site olan Twitter, Türkiye’de kullanıcıların sevgililer günü tepkilerini açıkladı.
İstatistiklere göre Türk insanı, her ne kadar “Sevgililer Günü” gibi günleri bir
para tuzağı olarak betimlese de, bu günlere kayıtsız kalmıyor.
En çok kadınlar, sevgilisine, eşine, değer verdiği birisi için hediye alma aktivitesini önemsiyor. Diğer istatistikler şu şekilde:
- Türkiye’de aylık 28.566.650 kişi aktif olarak Twitter’ı kullanıyor.
- Türkiye’de internet kullananların yüzde 72’si Twitter’ı kullanıyor.
- Kullanıcıların 4’te 1’i Sevgililer Günü’nü kutlamayı planlıyor.
- Kullanıcıların 3’te 1’i Sevgililer Günü’nde hediye almayı düşünüyor. Erkekler çiçeği daha çok tercih ederken, kadınların tercihi aksesuar ve kıyafet oluşturuyor.
- Kullanıcıların 4’te 1’i, Twitter’da bulunan marka, ürün, reklamları hediye tercihlerinde değerlendiriyor.
- Kullanıcıların 5’te 1’i, Sevgililer Günü’nü yemek eşliğinde kutlamayı düşünüyor.
Twitter Retweet ilginç içerik - Twitter Aforizmaları Twitter Gündemi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder